There was an error in this gadget

Friday, 4 May 2012

chantek yang redup~~

salam dan selamat malam....sekarang nie ramai betul awek cun kan....mana tak nya, baka elok la katakan...
Bile ramai  awek yang cun, so ramai la na ada awek cun....tapi cun macam mana yg kite nak? cun mcm mana yg laki tengok sebenarnye....

sesetengah lelaki suke tgk bende yg chantek yakni luaran. so ble nampak je awek cun mesti nak tackle, kalau ada cacat cela skit mesti reject awal tak kesah la mukan cantek badan cun tapi kalau hidong kemek konfirm reject. ada sesetengah plak suke pada attitude atau peribadi awek itu sendiri. so laki nie nak ape yg sebenarnya?

jawapan nye senang je, chantek luar dan dalam. biar luaran tak brape nak chantek tapi dalaman chantek, inilah sebenarnye chantek yg redup.. bg saya sendiri saya tak tgk luaran sgt dan tak memilih yg sesetengah org,  biar tak chantek luaran asalkan dalam chantek, peribadi bagus sume kan.so bile dalam cantek luar akan chantek. biarla pompuan tuh garang ke, kecoh ke, kelam kabut ke, asalkan hati budi dan rumpun melayu itu kuat dalam diri.

kadang2 ada je sikit je bende tak elok da tak suke. diri sendiri da la ta bagus mana pon kan. so tayah la nak memilih sgt. lastly ada satu kata2 yg pernah saya dengari " wanita yg solehah akan dijodohkan dgn lelaki soleh" so ingat kita nie dah cukop baguske nak main pilih2 kan.. lastly, hargailah bende yang kite miliki sekarang kreana bende itu tak selamanye akan bersama kite

No comments:

Post a Comment